Hulpdiensten zijn woensdag in en rond het Leenderbos op zoek geweest naar een vermiste man uit Leende. De man van 85 jaar oud werd sinds dinsdagavond vermist, maar is inmiddels gevonden.
Volgens een melding van Burgernet was de man te voet vertrokken.
De politie en andere hulpdiensten zochten woensdag in en rondom het Leenderbos naar de man. Dat deden ze met onder meer met het Veteranen Search Team en een helikopter.
Rond 11.30 uur meldde Burgernet dat de man in goede gezondheid is aangetroffen.
Download de gratis app van Valkenswaard24 en mis niets → Apple | Android